Despre AndroiDevice- acum cu identitate vizuala

Acest post il dedic blogului meu, AndroiDevice.Il scriu acum pentru ca am pus in el cam tot ce mi-a venit in minte si pentru ca arata destul de bine-zic eu.

  • Tema pe care o folosesc se numeste  Mystique.

Aveti 6 pagini, si anume:

  • Acasa- locul unde apar articolele.
  • Android VS iOS– aici puteti discuta despre cele doua sisteme de operare.De asemenea, aveti sub-folderul aplicatii, unde puteti intreba daca o aplicatie valabila pe iOS este disponibila si pe android.
  • Devices– locul de care sunt cel mai mandru, pentru ca am muncit ceva la el cautand toate detaliile si filmuletele de calitate buna pe care sa le pun la fiecare device cu android in parte. Tot aici, este o pagina de suport.Daca aveti vreo problema…intrebare sau o parere despe un anume telefon, puteti sa-l cautati in lista si sa lasati un comentariu!De asemnea, daca veti gasi un terminal ce nu se afla in baza de date a siteului, lasati un comentariu aici si il voi adauga! Tot acolo puteti sa ma intrebati ce telefon cu android se merita, sau sa-mi dati o suma pe care puteti sa o cheltuiti, iar eu sa va recomand telefonul.
  • Dictionar– sunt oameni care nu sunt experti in android si care vor sa afle ce inseamna ROOT sau ROM.Ei bine, aici gasiti termenii pe care e posibil sa nu ii stiti.Daca din intamplare gasiti un termen necunoscut, lasati un comentariu si am sa incerc sa-l explic cat mai bine.
  • Must-Have Apps– numele spune totul.Aici voi pune aplicatii care merita descarcate.
  • Tutoriale – locul unde veti gasi metode de ROOT, de deblocare sau de customizare.

Logoul este facut de SpEEdyRoBy, ce este creatorul blogului DesignSphere. Sunt foarte multumit de ce a facut, mai ales dupa cat timp am pierdut incercand sa fac un logo in paint.Da…da…in PAINT :))

Vreau sa ii multumesc pentru ce a facut si sa-i urez multa bafta in ceea ce face, pentru ca face bine!

Astfel spunand, ma declar multumit de blogul meu, mai ales ca in acest moment are o identitate vizuala.

Ce ai mai vrea sa vezi pe androidevice? Incerc sa scriu posturi cat mai multe, ca sa va tin la curent cu tot ce inseamna android, insa sunt unele zile in care chiar nu sunt decat noutati de genul “Sensation s-a lansat in India”.Nu scriu articole de genul pentru ca nu stiu cu ce ar ajuta.Sunt destul de sigur ca nu sunt romani in India care urmaresc blogul meu.

Si ca sa nu uit, ii multumesc lui @mihaibaboi, ca doar de la el am aflat de SpEEdyRoBy

Posted on June 17, 2011, in Android News. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Multumesc pentru post

Leave a comment